Za znamko Podari paketek se skrivata dve povsem različni osebi. Ekonomistka in umetnica. Realistka in sanjačica. Organizatorka in ta, ki ima ideje.

Ena ima vedno popolno frizuro, drugo pa včasih prime in se naenkrat pobarva na modro.

img_2451

Ena raje gre na koncert Plestenjaka, druga pa se raje udeleži kakega alternativnega dogodka.

img_2456

Prijateljici, ki se kljub vsem razlikam razumeta in podpirata, predvsem pa imata skupno vizijo in vodilo, da se vse da, če sta tukaj želja in motivacija.

Vse se je začelo nekega popoldneva (recimo, da je bil torek, za boljši oris zgodbe), ko sta, po navadi, ob kavi reševali svet. Takrat je Maja Urški potarnala, da si želi, da bi med vikendom lahko samo šla v trafiko in kupila že pripravljeno vrečico z vsem, kar potrebuje za na zabavo. Vrečico, ki bi vsebovala žvečilne, rezervne nogavice, nekaj cigaret (zgolj zaradi vzdušja), številko za taxi in podobno. Sprva sta se ideji samo smejali, čez čas pa je Urška stvar vzela resno in predlagala, da se zadeve lotita sami in Maji na eni od prihodnjih kav (na katero je Maja zamujala – tipično) predstavila okvirni poslovni načrt. Še bolj tipično.

Tako se je rodil prvi paketek, ki sta ga poimenovali Zabavni maček. Pri vseh kavah in čajih, ki so sledili, so glavna tema vedno bili paketki. Ideja je rastla in se razvijala in se nadgrajevala in širila in mutirala in se manifestirala do vseh mogočih razsežnosti, dokler se (za začetek) nista omejili na 6 glavnih paketkov in celo množico potencialnih, ki bodo počasi postajali del družine Podari paketek. Iz ideje je nastalo mikro podjetje in hkrati s tem dve delovni mesti in to jima pomeni največ, saj sta se vedno zgledovali po samostojnih, neodvisnih ženskah, ki so pripravljene tvegati in ustvariti nekaj novega in upata, da sta se jim s tem vsaj približali.

Za škatlice sta se odločili na podlagi tega, kar je všeč njima osebno. Če pred tabo stoji paketek ličnega izgleda, je že ta občutek, da veš, da se v njem skriva nekaj zate, zelo poseben. Ugotovili sta, da sta darila vedno raje poklanjali kot pa prejemali in pri obdarovanju sta se vedno zelo potrudili, raziskovali trende in izdelovali sami. Vse te izkušnje so jima še kako prav prišle pri gradnji koncepta za Podari paketek. Odločili sta se, da bodo vsi paketki temeljili na praktičnosti, da bodo vsi humornega značaja in da bodo vsi vsebovali eno ali več skritih sestavin. Takih, malo predrznih. Konec koncev je obdarovanje prijetna stvar, zakaj bi moralo biti dolgočasno? Ker pa je Podari paketek tudi zelo mlado podjetje, bosta izredno hvaležni vsakega lajka, shara, priporočila, nasveta in feedbacka. Radi bi ugodili vašim željam in samo vi jima lahko pomagate, da se še izboljšata.

V čem se razlikujemo od drugih? Poleg izvirne ideje, mislite? Morda v tem, da vsako podrobnost izdelamo sami. Sami smo oblikovali koncept posameznega paketa, vse sestavine so skrbno premišljene. Sami smo oblikovali in sestavili tiskovine, jih razrezovali, lepili, tiskali in plastificirali, cefrali, vezali in sestavljali. In zavijali in krasili in pisali. In se ob tem zelo zabavali.  

Paketi so lahko tudi personalizirani. To pomeni, da ob naročilu pri načinih dostave kliknete v okence ” želim personaliziran paket ” in nato v okence vpišete želeno sporočilo ter komu je paket namenjen, mi pa to ime vpnemo v opis in navodila in voilà, personaliziran paket je tukaj. 

Radi bi, da veste, da je v vsak paketek vloženo ogromno truda, energije, veselja, idej in zagnanosti in da so izdelani z ljubeznijo in hvaležnostjo do vas, zato ker ste vi končna destinacija naših paketkov in ker bi brez vas naši paketki tavali nekje v vesolju idej. Verjamemo v to, da se naša dobra energija skladišči v paketkih in da prav zavibrira šele v rokah novega imetnika.

 

Hvala vam, da ste z nami. 

Maja in Urška z ekipo Podari paketek.